Perunding Emas: Harga Emas Berpotensi Cecah Rm200 Per Gram
close

2017-08-21

Harga Emas Berpotensi Cecah Rm200 Per Gram

Emas berpotensi sebagai bentuk pelaburan jangka panjang.Dalam trend pengerakan semasa bulan ogos 2017,emas terlibat dalam aktiviti perdagangan yang agak rancak ketika penguasaan dollar amerika sedang diperkatakan.

Emas pada bulan ogos mencatatkan pencapaian baik apabila menyentuh paras $1300.00 seaun.Dengan melihat aktiviti terkini,harga emas diniagakan pada paras $1270.00 dalam beberapa hari kebelakangan ini dan dilihat cuba untuk memasuki lebaran paras baru iaitu menjangkau level $1300.00.

Harga Emas Berpotensi Cecah Rm200 Per Gram
Harga emas berpotensi untuk mencecah rm200 pergram tahun ini kalau $1300.00 seaun boleh ditembusi oleh emas.Kemampuan untuk terus melonjakan nilainya tidak dapat disangkal.Ketahanan emas sebagai item berharga turut menjadikan emas dijadikan aset simpanan lindung nilai.Emas yang dijadikan aset lindung nilai adalah goldbar.Tidak ramai mengetahui,mereka boleh mendapatkan goldbar atau jongkong emas dengan harga mampu milik untuk goldbar seberat 1 gram keluaran amethyst.Goldbar Amethys adalah berketulenan 999 yang mana teramat sesuai dijadikan sebagai aset simpanan untuk kestabilan kewangan.

Dalam aspek jangka panjang pula,emas dalam beberapa tahun akan datang diramalkan oleh pakar analisis boleh meningkat harga per gram kepada rm504.00.Ini disusuli minat terhadap emas juga dijangka meningkat terutama minat terhadap goldbar-goldbar dalam skala kecil seperti goldbar 1gram,5gram,10gram hingga 100gram.Selalunya goldbar ini diboleh dijadikan sebagai hadiah atau sebagai bentuk simpanan jangka tetap.

Dalam memperkatakan trend harga emas kini,harga emas segram diniagakan sekitar rm177.98 pergram.Walaubagaimanapun,harganya akan meningkat apabila dibuat sebagai emas perhiasan contoh cincin,rantai dan lain-lain.Potensi emas tetap kukuh disokong permintaan luaran yang besar seperti dijadikan aset simpanan sesebuah negara mahupun sebagai emas perhiasan.

Anda boleh memulakan menyimpan goldbar 1gram untuk memulakan aset simpanan yang stabil dan kukuh.Ini kerana,goldbar yang walaupun bengkok,kemek,calar,tetap miliki harga sekalipun ada susut nilai kerana kos untuk melebur dan bentuk semula emas ditolak dengan susut nilai tersebut.
Harga Emas Berpotensi Cecah Rm200 Per Gram
Simpanan Emas Dalam Bentuk Goldbar 1gram


Name:
Email Address (Jika Ada):
Nyatakan Jenis produk (contoh:Dinar,syiling emas atau goldbar),Nyatakan jumlah kuantiti (contoh:Dinar kuantiti 10)nyatakan butiran peribadi anda untuk dihubungi oleh juru khidmat pelanggan kami.Butiran yang lengkap memudahkan proses kami untuk menghubungi anda. Untuk kadar tindak balas yang lebih segera,whatsapp hotline +601123690575
Lengkapkan butiran seperti nombor untuk dihubungi.Dicadangkan nombor yang ada whatsapp (UNTUK RAPID RESPONDER).

Untuk mendapatkan perundingan mengenai item emas 999,anda boleh melengkapkan borang seperti diatas.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

© 2014 MyEmasSale | Perunding Emas. All Rights Reserved.

Website tuned by http://myemassale.blogspot.my/

Designed By My-Perunding Emas
© 2014 MyEmasSale | Perunding Emas. All Rights Reserved.

Website tuned by http://myperundingemas.blogspot.com/