Perunding Emas: Analisis Emas Bulan Disember 2016
close

2016-12-06

Analisis Emas Bulan Disember 2016

Analisis Emas Bulan Disember 2016
Analisis Emas Bulan Disember 2016.Tahun 2017,memungkin harga emas di jangkakan lemah dan rendah.Ini ekoran beberapa analisis melaporkan bahawa,bulan disember 2016,harga emas dunia masih suram.

Faktor-faktor kesuraman ini adalah terdapat penjualan berterusan dipasaran Exchange Trade Fund (ETF) serta ketidak tentuan suasana politik di Itali dan juga penyesuaian di negara Amerika Syarikat yang baru sahaja selesai dalam pelantikan presiden baru mereka.

Ditambah,dalam segment komoditi mengikut data SPRD Gold Trust,menunjukan minat yang longgar keatas emas sejak akhir-akhir ini.

Dalam 3 minggu berturutan ini,harga emas menyusut mencapai paras yang rendah iaitu diatas paras 1,170 pada jumaat lalu.

Dalam minggu ini,dijangka harga emas akan terpengaruh dan cenderung untuk mengalami sedikit lagi penurunan harga.

Harga emas masih belum melalui mood minat yang tinggi ketika ini,adalah memungkinkan harga bergerak sedikit pelahan dan rendah.Kalau merujuk kepada graf tahun sebelumnya,kita akan dapat lihat situasi yang hampir sama dibulan disember dan januari.

Lihat Graf Tahun Sebelumnya 


Analisis Emas Bulan Disember 2016
Lihat graf pengerakan disebelah.

Ia kelihatan turun tetapi pelahan.Dan dijangka masih memiliki beberapa lagi tempoh masa untuk dilalui sebelum mencapai paras stabil.

Walaubagaimanapun,kita tunggu kesudahan minggu ini.Bagi pembeli emas,ini mungkin masa yang baik,untuk membeli emas dengan harga yang rendah.Jika anda ingin membeli emas,hubungi saya.





Beli Emas Murah MalaysiaMenawarkan produk-produk emas fizikal dengan harga berpatutan seperti Dinar,Goldbar,Syiling Emas,Barang Kemas (cincin,rantai,gelang,subang,loket dll) dengan harga berpatutan.




Terdapat banyak pilihan jenis item untuk anda.Mulakan menyimpan emas 1 bulan 1gram emas.


Perunding Emas Anda 

Nota:Sekadar pandangan peribadi penulis.Tidak memberikan analisis murtamad dan tidak melambangkan pasaran harga emas akan masa hadapan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

© 2014 MyEmasSale | Perunding Emas. All Rights Reserved.

Website tuned by http://myemassale.blogspot.my/

Designed By My-Perunding Emas
© 2014 MyEmasSale | Perunding Emas. All Rights Reserved.

Website tuned by http://myperundingemas.blogspot.com/