Perunding Emas: Myperundingemas Kini Di Telegram
close

2017-01-10

Myperundingemas Kini Di Telegram

Myperundingemas Kini Di Telegram!!!

Selepas berfikir secara kritikal,hehe kritikal sangat la konon..akhirnya myperundingemas dah ada saluran di telegram.

Boleh ikuti di t.me/myperundingemasOfficialtelegram untuk dapatkan lebih banyak update kemaskini melalui applikasi smartphone anda.

Saya cuba update secara runting nanti di applikasi-aplikasi smartphone,blog dan kat fb.Minggu ni sibuk sikit dan tak banyak kemaskini yang saya boleh buat.Analisis harga pun saya macam tak rajin nak buat.Tapi kalau ikut trending,harga emas sedang naik,setakat yang saya tahu,minggu ni harga emas seaun dah mencatit paras $1,183.00.Haa diam-diam dia naik.


Itu sahaja untuk update pasal telegram.Fungsi telegram ni saya nak upload gambar-gambar barang kemas je.Senang visitor boleh tengok-tengok mana yang berkenan tu.Walaubagaimanapun,diharap dapat bagi fedback untuk menaikan taraf khidmat pelangan yang memuaskan.Itu yang penting.

My Perunding Emas



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

© 2014 MyEmasSale | Perunding Emas. All Rights Reserved.

Website tuned by http://myemassale.blogspot.my/

Designed By My-Perunding Emas
© 2014 MyEmasSale | Perunding Emas. All Rights Reserved.

Website tuned by http://myperundingemas.blogspot.com/