Perunding Emas: Lepas Kahwin Teringin Nak Makan Telur Rebus
close

2017-01-23

Lepas Kahwin Teringin Nak Makan Telur Rebus

Aku baru kawin dan duduk dengan bini aku berdua. Aku ni ada tabiat suka makan telor rebus. Tak tau la nape, sedap agaknye. Sejak aku kawin tabiat tu kurang sikit sebab bini aku masak sedap2 tapi dah lama gak la aku tak pekena telor rebus ni.
Lepas Kahwin Teringin Nak Makan Telur Rebus
KREDIT-Abiummi.com

So, citernya bulan lepas balik dari kerja, kereta aku rosak, aku call bini aku dan cakap aku balik lambat sebab kena menapak. Sebab lapar sangat, masa on the way tu, aku singgah kedai makan.. ada telor rebus! apelagi..........., aku makan nasi dengan telor rebus lah dan order lagi buat ratah.
Sebelum balik aku bungkus lak, wat makan sambil berjalan balik. kenyang yang amat, maklumla balas dendam sebab lama tak makan.
Buka je pintu rumah, bini aku cakap "abang, ada 'surprise'.." smbil sengih2 dia tutup mata aku dan ikat dengan kain hitam dan pimpin aku ke meja makan. Aku pun duduk, dia siap pesan jangan try2 nak buka ikatan.
Aku nak gi toilet sebab perut start buat hal, tapi malas nak spoilkan 'surprise' bini. Aku pun tahan je le dulu..
Tetiba fon bini aku berbunyi, dia angkat dan gi jauh dari meja. Aku agakla, sampai ke dapur dia pegi.
Peluang ni, aku pun kentut sebab dah dari tadi aku tahan.. bau boleh tahan sebab makan banyak telor..ok, lg skali.. aku pun angkat sebelah punggung dan lepas lagi satu das!
PRUTT! bau memang tak hingat, aku pun tak tahan.. lama plak bini aku ni, aku tak sabar nak tau surprise dia. Aku rase nak kentut lagi.. aku bangun, tonggeng dan PROTT!!.. fuhh lega. bau macam bangkai.. dekat 2, 3 minit baru bau hilang..
Pastu bini aku datang dan mintak maaf sebab lambat, dia pun jerit 'SURPRISE!! HAPPY BIRTHDAY ABANG!!' Lupa lak harini bday aku, dia suruh aku buka kain penutup mata, aku buka.. mulut aku terus melopong..
ALAMAK!!! aku tengok merah padam muka bapak dan mak mertua aku, adik2 ipar aku, duduk keliling meja makan. Bos dan jiran sebelah rumah aku pun ada?! Aku nak cover malu, aku pun tanya la bapak mertua aku, 'dah lama ke bapak smpai?' Slamber je bapak mertua aku jawab '"dah lama, sebelum kentut pertama lagi!!"
Baca yang ini boleh hilangkan stress!!!!
Scrol balik ke atas dan baca lagi untuk gelak lagi.. hahahahaha. Sebarkan untuk hilangkan stress kawan-kawan. Hahahaha..... 

Diperolehi Dari perkongsian Bahagian Dakwah Jakim.Memang mula-mula tu ingat isteri dia akan bagi telur rebus lagi..sekali amek kau...haha..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

© 2014 MyEmasSale | Perunding Emas. All Rights Reserved.

Website tuned by http://myemassale.blogspot.my/

Designed By My-Perunding Emas
© 2014 MyEmasSale | Perunding Emas. All Rights Reserved.

Website tuned by http://myperundingemas.blogspot.com/